Monday, April 2, 2007

מכתב שלישי חולה

10/6/07
מכתב שלישי –חודשיים לאחר התחלת הטיפול.

ד"ר שטרית ופרופ' פולק שלום,

ברצוני לעדכן אותך על מצבה של בתי לאחר תחילת הטיפולים גלי כבר נראית יותר טוב, המטפל אומר לי שבגלל האבחנה המקודמת במחלה והטיפול המיידי גלית תוכל לחיות חיים כמעט נורמלים וגם עד גיל מבוגר.
למרות שהייתי רוצה לכתוב לך מכתב עכשיו שמספר על סיום המחלה של בתי אבל למרות שאני יודע שזו מחלה ללא מרפא ב100%.
טוב אבל עכשיו לעניינו גלית כבר נראית הרבה יותר טוב היא לא משותקת למיטה וחוץ מטיפול מדי פעם והתמדה על תזונה ומראה קצת מוזר היא יכולה להיות כמו כל בן אדם נורמלי.
היא אפילו החלה לדבר ולהתנהג כמו ילדה בגילה ואני מקווה שהמחלה שלה לא תפריע לה להתפתח בעתיד.
אני מודע לכך שבתי תמיד תהיה שונה משאר האנשים בגלל מחלתה ויהיו לה קשיי נשימה אבל אני מקווה שבבוא הזמן אוכל לרשום אותה לבית ספר ואולי גם לגן.

למרות זאת הייתי רוצה לדעת האם יש סיכוי ולו הקטן ביותר שגלית אי פעם תצא מן המחלה ?
וגם בממוצע עד איזה גיל גלית יכולה לחיות עם המחלה בימים אלו?

אני יודע שגופה של גלית חלש מאוד והייתי מעוניין לדעת האם גלית יכולה לחלות במחלות אחרות בעקבות המחלה הזאת.

פרופ' פולק הייתי מעוניין לדעת מה הגישה של גופים ציבוריים למחלה ואילו זכויות בתי יכולה לקבל בעקבות המחלה.

ד"ר שטרית ופרופ' פולק,
בסוף המכתב הייתי רוצה להודות לכן על הטיפול המסור בבתי גלית וגם בי במידה מסויימת.
באמת שעזרתן לי להתמודד עם הפתע של המחלה שבאה לי בפתאומיות ולא ידעתי מה לעשות.
ואני גם לא יכול להבטיח שמצבה של בתי היה נראה ככה עכשיו בלי טיפולכן המסור.

בתודה רבה,
יוני אבא של גלית.

No comments: